zondag 23 juni 2013

Op naar smiltene en het drap meertje 23/06/2013

Reda
We stonden om ongeveer 8 uur  maar in mijn geval was het ongeveer 7:30 na dus.. We stonden op en iedereen weer afwachten wat voor weer het zou worden en het was prachtig. toen gingen we met dus weg en zoals Charley al schreef hadden we rare reisleidsters (berber en mara) ze waren wel grappig. Ze hadden het ook de hele tojd over bush bush
en we deden in de bus ook een quiz en je kon pepermunt balletjes winnnen  (Charley en ikhadden er eentje gewonnen) toen kwamen we aan ik smiltene city dat is de dichtstbijzijnde grote stad ten opzichte van Palsmane. Daar was een marktje met echt hele leuke dingen ps (papa mama en sofia ik heb iets voor jullie ) er was vooral veel vlees en honing te koop op de markt en ook nog een paar hele mooie aardewerken. wij bleven ongeveer anderhalf uur op de markt. toen gingen we weer verder met de bus op weg naar een redelijk vies meertje (maar wel lekker fris) er was een volleybal-net en een waterfiets en nog een klein speeltuintje. We bleven tot ongeveer 15:00 zwemmen en toen gingen we naar een klein kinderboerderij ding en daar hadden ze ook gewoon struisvogels
(ik heb ook 1 struisvogelveer) toen we daar mee klaar waren gingen we nog even zwemmen en toen gingen we weer terug naar Palsmane en zijn we gaan eten en toen begon ik dit te schrijven. Dus groetjes iedereen ik jullie gouw weer te zien

1 opmerking:

  1. Hoi mannetje van mij, leuk om jou te zien en van je te lezen, maar volgende keer iets langzamer schrijven (minder type foutjes).
    Veel plezier! Groetjes Papa (en Mama)

    BeantwoordenVerwijderen